👈 فروشگاه فایل 👉

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل کیفیت خدمات سروکوال

ارتباط با ما

... دانلود ...

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل کیفیت خدمات سروکوال

تعریف کیفیت خدمات سروکوال ; مبانی نظری کیفیت خدمات سروکوال ; پیشینه تحقیق کیفیت خدمات سروکوال ; تاریخچه کیفیت خدمات سروکوال ; مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره مدل کیفیت خدمات سروکوال ; مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل کیفیت خدمات سروکوال ; مدل کیفیت خدمات سروکوال ; مبانی نظری و پیشینه تحقیق ; کیفیت خدمات سروکوال

مشخصات فایل

تعداد صفحات

54

حجم

233/817 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره مدل کیفیت خدمات سروکوال

خصوصیات محصول:

    منابع فارسی و انگلیسی دارد.

    ارجاع و پاورقی استاندارد دارد.

    رفرنس دهی استاندارد دارد.

    کاملترین در سطح اینترنت

    دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق

    گارانتی بازگشت وجه دارد.

فرمت : doc

تعداد صفحات : 54

بخشی از متن :

تعریف کیفیت:

کیفیت هیچ معنا و مفهومی به جز آنچه مشتری واقعا می خواهد ندارد.یعنی محصول اگربا خواست و نیازهای مشتری انطباق داشته باشد با کیفیت است.اين واژه داراي معاني مختلفي است و از جنبه هاي مختلف قابل تعريف و بررسي است .

ذيلا به چند تعريف از كيفيت از منظرمشتري اشاره ميشود:

کيفيت عبارت است از آماده بودن خدمت يا کالا براي استفاده کننده که خود نيازمند کيفيت طراحي، انطباق، در دسترس بودن و مناسب بودن مکان ارائه خدمت است.

کيفيت هيچ معنا و مفهومي بجز هر آنچه که مشتري واقعا مي خواهد ،ندارد . به عبارت ديگر يک محصول زماني با کيفيت است که با خواسته ها ونيازهاي مشتري انطباق داشته باشد.کيفيت بايد به عنوان انطباق محصول با نياز مشتري تعريف شود.

سازمان استاندارد هاي بين المللي کيفيت را اينگونه تعريف ميکند :

تماميت ويژگيها و خصوصيات محصول يا خدمت که توانايي برآورده کردن نيازهاي مشتري را دارد.

به بيان سازمان ملي به رهوري سنگاپور کيفيت مجموعه اي از خصوصيات و مشخصات يک کالا يا خدمت است که احتياجات و رضايت مصرف کننده را تامين مي کند.

کيفيت مفهوم و سيعي است که تمام بخشهاي سازمان نسبت به آن متعهد هستند و هدف آن افزايش کارائي کل مجموعه است بطوريکه مانع پديد آمدن عوامل مخل کيفيت مي شود و هدف نهايي آن مطابقت کامل با مشخصات مورد نياز مشتري با حداقل هزينه براي سازمان است که منجر به افزايش رضايت مي شود ( دمينگ و فين باون).

کيفيت ادراک شده عبارتست از قضاوت مشتري درباره برتري يامزيت کلي يک شئ . کيفيت ادراک شده شکلي از نگرش است که با رضايت مرتبط است ليکن با آن يکي نيست و از مقايسه انتظارات با ادراکات از عملکرد ، نتيجه مي شود .

كيفيت به آن دسته از ويژگي ها وخصوصيات محصول يا خدمت اشاره مي نمايد كه بر قابليت ايجاد رضايت در مشتري تاثيرگذار هستند.

مروری بر تاریخچه کیفیت:

تاریخچه کیفیت

درسال۱۹۲۴ شوهارت مطا لعه کنترل کیفیت آماری SQCرا آغاز نمود در سال ۱۹۵۰دکتر دمینگ با آشنایی با روش SQC مهندسان ومدیران ارشد اجرایی سازمانهای بزرگ ژاپنی را آموزش داد. در سال ۱۹۶۰اولین دوایر کنترل کیفیت به منظور بهبود کیفیت ایجاد شدند دردهه ۱۹۸۰مفهوم مدیریت کیفیت جامع منتشر شد سرانجام در دهه ۱۹۹۰ISO۹۰۰۰و ISO۹۰۰۰عنوان مدل جهانی و استانداردجهانی برای سیستم کیفیت شناخته شدند. (جعفری و دیگران، 1379)

مدیریت كیفیت فراگیر،ابتدا در عملیات تولید تكراری بكار گرفته شد. مشكلات زیادی در توسعه و تسری این مفاهیم و ابزار به دیگر اهداف داشت بعضی از سئوالات كه آیا كیفیت در تمام كارهای تجاری (كسب و پیشه )كه خروجی های آنها اطلاعات و خدمات حرفه ای است بجای تولید ملموس قابلیت كاربرد دارد و براساس اصول شناخته شده دكتر دیمینگ : یعنی تمركز به كنترل كیفیت آماری یك فرضیه و متدولوژی ساخته و آزمایش شده است. (جعفری و دیگران، 1379).

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت حاکمیت و انواع آن پاورپوینت استعانت از خداوند (درس 2 پیام های آسمان کلاس هفتم) پیشینه و مبانی نظری توسعه ژئوتوریسم پاورپوینت معماری کلاسیک حمایت از زنان بزه دیده و ارتباط آن با پزشك قانونی